Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ονειροπόληση

  Ένα ταξίδι χωρίς παράθυρο μας έφερε  η καινούρια  άνοιξη Και ταξιδεύουμε τυφλά σ΄ ένα απέραντο ταβάνι τρένου Κι ούτε κάποια εικόνα...

Σάββατο 26 Αυγούστου 2023

Ετών 53

 


Εγώ κι άλλοι 53

53 και άλλοι εγώ 

Κάποιος   απ' όλους 

κι όλοι από κάποιον 

τρέφονται και ζουν 

μαζί με μένα 

που δε ζω ποτέ μαζί τους 

Λένε περπατούν  κοντά μου 

Αλλά  δε μένει 

ούτε ένας ίσκιος 

πίσω από το βάδισμα τους 

στη σκιά μου 

Είμαστε 53 μέσα σε έναν 

Κι ένας που δουλεύει για 53 

Μπροστά από το κεράκι αριθμός 53 

δίνουμε μεγάλες υποσχέσεις 

Στα 53 θα κόψω τα τηγανητά 

Θα αλλάξω τη βαφή μαλλιών 

Για να ταιριάζει 

στην αισθητική σας 

για τους πενηνταρηδες 

Θα βάλω γκρίζα μούσια

γκρίζα οπτική στις συννεφιές μου 

Θα γεράσω σα να ζω 53 ζωές 

και για 53 φορές 

θα στερηθώ το σεξ 

Μπας και  μονάσει στο μυαλό μου

μια για πάντα 

Ο πειρασμός  μιας παραπάνω 

ψευτοεφηβείας


Κώστας Τσιαχρής 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου