Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Απορία ψάλτου

  Ο Πέτρος έκλαψε μετά το λάλημα του πετεινού  Θυμήθηκε την αποτρόπαιη  πράξη  Τα καρφιά που γρήγορα θα αποτελείωναν την αγάπη  Ένας ληστής ...

Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

Κώστας Τσιαχρής Αποκόλληση αμφιβληστροειδούς

 







Χίλια κομματάκια  

άλλη μια φορά   ένα πετραδάκι 

έσπασε   τον  κόσμο  στο κεφάλι μου 

Από τα μάτια απλώνεται ρωγμή 

ως τον κάτω κόσμο 

Τρύπια η βάρκα 

Τρύπιος  ο Αχέροντας στη μέση 

Πέφτει από τα χείλη μου 

το νόμισμα στο μέλλον 

Α και να' ρθει  Θε  μου πάλι αυτό  το βουητό 

που δίνει Θε μου πάλι ακοή 

σε όλα τα βαρύκοα ένστικτα μου 

Που  πως μ' αρέσει 

Με βρεμένα δάχτυλα 

Μ' αρέσει 

να  χαϊδεύω  σκέψεις  

κεραυνούς 

ηλεκτροφόρα λόγια 

Ας   κηδεύω πτώματα μετά 

Χωρίς στεφάνι δωρεά  από κανέναν 

ή  ένα μοιρολόι για την ανάπαυσή  τους 

Εν  ειρήνη 

Και εν τόπω  χλοερώ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου