Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ονειροπόληση

  Ένα ταξίδι χωρίς παράθυρο μας έφερε  η καινούρια  άνοιξη Και ταξιδεύουμε τυφλά σ΄ ένα απέραντο ταβάνι τρένου Κι ούτε κάποια εικόνα...

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022

Κώστας Τσιαχρής Εκδοχές πολέμου

 


Η δική μου εκδοχή πολέμου 

Δε θα νικηθεί ποτέ από τη δική σου  

Ας έχει η προπαγάνδα σου 

στραμμένα τα κανόνια της 

στην προπαγάνδα μου 

Όποιος ανάψει το φυτίλι τελευταίος 

θα βρεθεί κομματιασμένος

απ' τις λέξεις του άλλου 

Όποιος προλάβει να στηθεί 

σαν δούρειος ίππος 

έξω απο το μέλλον του άλλου 

θα σηκώσει απ' τα χαλάσματα της 

μια βομβαρδισμένη Τροία 

Η δική σου εκδοχή πολέμου 

δε θα νικηθεί ποτέ από τη δική μου 


Αν οι βόμβες σου για σένα

είναι περιστέρια 

που ήρθαν να θρηνήσουν τη φωλιά 

που εγώ τους γκρέμισα 

Αν οι βόμβες μου για μένα 

είναι καραμέλες 

που μοιράζονται χαρμόσυνα 

στο καρναβάλι της αγάπης σου 

ας συνθηκολογήσουν τότε τα ερείπια μας 

για να φύγουν απ' τη ζώνη του θανάτου 

όσο γίνεται περισσότερο ασφαλή 

τα άμαχα κομμάτια της ζωής μας 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου